Ile kosztuje dostawa?
Zamówienia dostarczamy bezpłatnie.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zależy nam, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej.
Dostawa zamówień jest realizowana przez firmę kurierską DPD.
Jeśli zamówienie zostanie złożone do południa w dzień roboczy, jest realizowane natychmiast i zazwyczaj może być u Ciebie następnego dnia. Zamówienia złożone w weekendy realizowane są następnego dnia roboczego.
W przypadku konieczności dokonania korekty w zamówionej biżuterii (np. przesłanie zakupionego pierścionka lub bransoletki w rozmiarze określonym w zamówieniu), maksymalny czas realizacji zamówienia do 5 dni roboczych.
Jeśli czas ma dla Ciebie duże znaczenie, prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem w celu zorganizowania dostawy ekspresowej tego samego lub następnego dnia. Nie wahaj się z nami skontaktować!
Czy są jakieś ukryte koszty opakowania i wysyłki?
Absolutnie nie.
Co się stanie, jeśli podam zły adres?
Jeśli z jakiegokolwiek powodu my popełnimy błąd w zaadresowaniu przesyłki, to usuniemy błąd bezpłatnie. Niestety, jeśli przypadkowo wprowadzisz zły adres, musimy poczekać aż przesyłka do nas wróci i nadać ją ponownie na właściwy adres. W takim przypadku klient ponosi koszty ponownej przesyłki.
Jeśli nadal masz pytania, skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń do nas pod numer +48222662057.